go morron!

God morgon, god morgon fuckers!
idag är jag på ett jävla bushumör, undra hur dagen
kommer att gå då? hoppas mina vänner står ut med mig ;)
Men brukar få med sandra och mickis på mina bus
så dom är säkert lika tröga som mig idag. tih!

går i skolan tills ungefär 15.40 idag. sen ska frida och
emma åka med till perstorp, sen ska vi vandra ner till
caroline och umgås med henne. ska bli skit kul! <3

sen måste jag beställa tid till klippa håret. Det kommer
nog bli lite kortare än förra gången! men jag gillar det.
men färga håret ska jag inte göra än, tror jag stannar
kvar som brunett ett bra tag till! men man ska aldrig
säga aldrig så jag säger TROR... ;)
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0