godkväll!

Godkväll mina fans! ikväll är jag fett trött. men kanske
inte så konstigt? gick i skolan till ungefär halv tre sen
så åkte jag hem. När jag kom till perstorp fick jag
dirket gå till konsum och börja jobba! kom hem
nyligen. hungrig som fan var jag! inte ätit sen klockan
11. så jag var riktigt riktigt hungrig, men mat fick jag!

så nu sitter jag här helt trött. men pengarna var fina ;)
hihi! nu ska jag ta tag i handelsboken för jag har prov
på torsdag. vissa i min klass säger imorgon? men jag
säger på torsdag, precis som mikaela också säger.
så på torsdag ska iallafall vi göra provet, inte imorgon!

sen sitter jag och läser om hur jävla patetiska alla är.
töntigt och löjligt att hålla på så, men perstorp är trotts
allt bara perstorp. finns väl inte så mycket mer att säga


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0