hemma!

nu är jag hemma himma! haha himma?
det låter så jävla fult. jävla skånska..
skånska låter fan åt helvete, skit ner er.

nu är jag HEMMA, som det heter på ren svenska.
jag har varit på pg-fest i tyringe och jag har haft
skit kul! emmie räddade kvällen, alltid kul med
henne alltså. hon är en av dom bästa vännerna
jag har. så jävla glad att jag har träffat henne!
det var dans och nu har jag ont i fötterna för jag
gick såklart i höga klackskor. som jag kan gå i ;)
annars ser det förjävligt ut.. haha! så puss på mig.
jag vill inte vara mini mini, men mini kan jag va.
men mina fötter värker och jag mår bra ändå!

några klickade några bilder, fårse om jag får tag
i dom. för då kommer dom upp! hur fula dom än är!
HAHA, ohno.. nu måste jag hålla det jag säger.

ska ta något att äta sen sova skönt


Kommentarer
Postat av: myrann

Du glömde nämna vilken stjärna som hämtade dig :D

2009-11-22 @ 04:13:10
URL: http://myrann.blogg.se/
Postat av: ems

awwhii, vad du är goollig! :D

det är du med sötispötis <3

2009-11-23 @ 22:03:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0