hoppsan

hoppsan kerstin! ingen bra uppdatering här inte.
Igår hade jag typ ingen tillgång till datorn så därför
blev det ingen uppdatering då. men jag var med pierre
och vi tog det lugnt! vi var på familia och jag fixade
julklapp till honom. sånt måste man ju börja tänka
på nu.. ah, inte kul! mina älskade pengar flyger iväg.

på kvällen åkte vi in till hässleholm och åt på restaurang :)
det var gott som fan! sen åkte vi hem och kollade en bra film.

idag har jag varit hos pierre hela dagen. kollat tv och tagit
det riktigt lugnt! ätit mig tjock och bara mått bra, tih..

just nu lagar pappi mat till oss. blir fläskfilé, pommes,
vitlökstomater och kantarellsås. låter inte fel alls! :D
sen blir det att kolla det jävla grekiska feta bröllopet filmen.

och jag pratar med caroline på msn, den underbara pinglan.
fan va jag saknar henne! men nu ska hon börja skicka sms
när hon har tråkigt så jag kan underhålla henne. ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0