lördag

igår var jag med pierre! vi tog det lugnt och kollade
på idol. fett kul juuuuu.. reza är ute, tack! nu är det
bara dom bästa kvar. tove är sjukt söt, erik är grym
som fan, mariette är lite viktig men duktig och skånes
stolthet calle var fan en gud igår! wiho.

idag är det lördag och ikväll är det fest så nu röjer vi (;
ska hem till emmie vid fyra-fem tiden och fixa mig sen
ska vi festa och ha så jäkla kul! det är en sak som är
säker. ingen ska få förstöra min kväll, den som försöker
med det kan räknas som halshuggen! av både mig&emmie.
så passa er, vi är vassa och coola idag.

jag måste bara hitta vad jag kan ha på mig? det har jag
ju inte ens tänk på.. får skicka till frida och fråga om hon
kan komma tillbaka med min tröja, den stora rosa ni vet?
kanske hade blivit nice ikväll. who knows! puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0