mat!

Jag kom hem från caroline för ett tag sen!
det var jätte roligt att träffa henne igen.
Vi snackade skit och tog det bara lugnt.
eller ja, vi spelade fia med knuff också ;)
fett grym var jag på det, nästan iallafall..
carro vann, jävla mattesnille. jag kom
iallafall tvåa, emma trea och frida sög!
haha, skojade lite. nej det gjorde jag inte :)

Nu väntar jag på att klockan ska bli lite över
åtta så mamma kan komma hem med mina
lätt saltade chips så jag kan göra mat.
på kvällens meny står det jakkitana (?)
nog inte rätt stavat, men vafan skit i det.
det kommer bli svin gott & jag är svin hungrig.

imorgon ska jag börja med samhälls inlämningen.
man fick välja mellan att ha prov eller inlämning
tills fredag. och jag orkar inte studera i flera timmar
så jag väljer inlämning som jag fixar lätt.
Jag tycker det är mycket lättare att göra sånt är
sitta och rå plugga i flera timmar. för då blir jag
rastlös, tråkig och sur. så inlämning röstar jag på!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0