nya skor

Efter skolan idag så drog jag till familia, ovanligt va?
blev donken. börjar faktiskt tröttna lite, hör ni vad
jag säger? kan detta vara möjligt? faktiskt är det så.
men jag älskar fortfarande donken men vi har det
lite struligt nu.. fårse hur det löser sig, BUHU!

men på familia så träffade jag emmie, hon praoar
denna veckan på bellbox, nice nice! riktigt gryma
hårprodukter där. och denna veckan finns där
en SNYGG praktikant, så bäst ni checkar in där.

Jag hittade ett par skor idag, härligt som tusan.
jag älskar skor! idag blev det ett par svarta pumps!
10 cms klack, i love it. nu blir jag lite längre ;)



ett par såna här skönheter blev det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0