torsdag

NOG lönt att jag gick till skolan, jag hade prov.
sen var resten av dagen iställd? haha, så är det!
men det var skönt. jag och emmie åkte till väla
och shoppade loss och hade skit kul! :D

och vet ni vem vi träffade, jo laila bagge!
livslevande också. hon var cp cp cp snygg!!
dubbelt så snygg som i tvn. och hon pratade
med oss, mig & emmie. jag är faktiskt stolt.
jag tog bild på henne och en smygbild haha ;)
sen fick jag hennes autograf också (h)
hon var riktigt trevlig faktiskt!

men jag hittade ingen klänning till imorgon.
så snälla rebecka sa att jag fick låna
något av henne! tackar som fan för det pudding.
men jag hittade två tröjor på gina, snyggisar.
sen hittade jag och emmie en skit gullig mössa!
så vi köpte den. både två har likadan och vi har
samma jacka också så vi blev väldigt lika :)
en kom fram till mig och fråga om jag och emmie
var tvillingar. men så bra är det faktiskt inte ;)


cp snygg!


detta är MIN smygisbild (; busigt va?


ems & jag och våra nya mössor, allt snygga är vi!


Kommentarer
Postat av: sebbe

vafan gjorde hon där? :P

2009-11-26 @ 20:07:50
URL: http://sebbelanii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0