torsdag

Denna torsdagen hatar jag som jag gör med alla andra.
För jag börjar inte fråns 12.05 ;) RIKTIGT GÖTT! vaknade
av mig själv precis och jag är inte det minsta trött, gott.

Idag har jag handel prov, har pluggat på det men det är
riktigt svårt tycker jag. men ett G, sen är jag nöjd med det!
för jag känner att jag inte kan få bättre på detta. Det som
detta provet handlar om är inte min grej, transport och mög.
så ett G, sen är det ute ur världen. tackar för det! :)

efter skolan ska jag och emmie till familia eller väla, tror det
blir familia. Jag måste hitta en ny klänning, det är ju bahnhof
imorgon! och jag ska dit tror jag.

förresten, igår kom jag ihåg att jag skulle beställa tid till
klippning. så ringde jag dit och ville få en tid men då hade
hennes dator kraschat. SÅKLART! så jag fick ingen tid..
hon skulle ringa tillbaka till mig så fort hon fått tillbaka sin
dator. hoppas det är snart, för jag måste klippa mig.
hon bad mig ge mitt nummer till henne så hon kunde ringa
till mig då ju, och jag är inte så bra på mitt nya nummer.
så jag gav FEL! kom jag på efteråt, jag gav inte mitt nummer
utan jag gav pierres nummer. HAHAHHA! ganska kul ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0