trött som fan

klockan är två, om TVÅ timmar slutar jag..
det är lång tid. mina ögon gör redan ont för
jag är så jävla trött idag! Dessutom är jag
inte på så bra humör heller, dumma dumma..

jag har datakunskap just nu, det är inte kul.
Men har fått gjort lite på hemprovet. 2 uppgifter
kvar sen har jag iallafall ett godkänt! men ska
nog satsa på VG. men vet redan nu att jag inte
kommer att få det i betyg, men jag är nöjd med
G i betyg. ska ändå inte sitta vid datorn när jag
arbetar på mitt jobb sen. för jag ska bli frisör!

idag efter skolan har jag bestämt mig för att inte
sova. jag ska äta dirr när jag kommer hem och
sen kanske sitta vid datorn en stund och ta det
lugnt. sen ska jag plugga på jävla handelsprov
jag har imorgon! och det är skit svårt, tyvärr.
jag har ungefär två prov varje vecka tills
jullovet. inte alls kul, jag är så jävla skoltrött!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0