caroline

Har nyss kommit hem från min pärla, caroline.
vi åt lite kakor och drack cola, hade det skit bra ;)
hon berättade lite vad hon gjorde i lund om dagarna.
hon hade ju kommit trea i en tävling! haha :D
hon är så duktig! att går framåt, GREAT!

Idag ska jag bara ta det lugnt här hemma. jävla väder!
ena sekunden regnar det som fan, nästa är det solsken?
så ut vill man ju inte. dessutom är det typ storm..
så blir sitta hemma, kolla ensam mamma söker och
sköta mitt älskade farmville.

imorgon är det skola igen, BUH. jag har prov både torsdag
och fredag! men torsdags provet är kryssfrågor så det är
ganska lätt kan jag tro, eller det får jag iallafall hoppas!
sen fredag är det marknadsföringsprov, det måste gå bra.

+ jag vill ha mina skolkort.

Kommentarer
Postat av: myrann

Jag vill ha ett kort på Jenipeni i min plååånka :D

2009-10-04 @ 21:36:08
URL: http://myrann.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0