FAMILIA

Hade trafikprovet idag, det gick väl helt okej.
lite cp frågor och så men annars helt okej!

efter skolan drog jag till familia med emmie.
vi sprang till donken och åt så jag fick min
älskade cheeseburgare <3. sen så gick vi
runder där och leta efter kläder! jag hittade
ingenting denna gången heller, lite bra faktiskt
så slipper jag bli av med pengar. mina pengar
måste ju gå till min satans mobilräkning :(
BUUU HU

imorgon är det fredag. ska ha marknadsföringsprov..
HURRAY. men det kommer nog gå ganska bra :)
känner det på mig just nu iallafall! efter skolan ska
jag vara med pierre. vet inte vad vi ska göra men
det blir säkert hur kul som helst ändå, puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0