fint väder

Precis varit ute och gått med chicko i det mysiga vädret.
blev på med mössan och gå en ganska lång runda!
skit skönt väder faktiskt, hade hellre haft sommar men
det är helt okej höstväder idag. så det är ett plus (Y)

skolan gick hyffsat snabbt och kom hem en och en halv
timme tidigare idag för vi hade ingen psykologi! toppen.
efter skolan har jag bara tagit det lugnt, gjort det jag inte
får göra. alltså lägga mig framför tvn och somna ;p..
lyckas jag alltid med när jag lägger mig framför tvn.

snart kommer pierre och hämtar mig, vi ska hem till
honom och laga god mat, som sagt! ska ta med mig
marknadsförings boken dit så jag pluggar lite också.
provet måste gå bra på fredag, det måste.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0