godkväll

godkväll mina damer och herrar och välkomna
till min underbara blogg som handlar om allt skit.
HAHAHA! fan va jag är gaaay, jag är trött dessutom..
MEN SKIT I DET FAN!

idag har jag varit på väla med sandra. Jag följde
med henne som gått sällskap! för jag är så snäll :)
när vi kom till väla så dissade vi faktiskt donken..
fyfan va jag känner mig elak enda in i hjärtat.
jag åt på taco house istället och det var gott :D
sen sprang vi runt där och leta efter en klänning
till henne som hon kan ha på lördag att vara
snygg i! och det hitta hon, en svart smexig.
sen drog vi till helsingborg med bussen!
vi drog till gina och hm, jag hittade en tunika
i liiiite fel storlek, men den blev min ändå för
den var snygg som den satt! haha så den blir
mitt objekt på lördag. jag och sandra (y)

sen drog vi till knutan och jag köpte en cheeseburgare.
blev kär igen, mitt älskade donken. ska aldrig svika dig!
sen köpte vi en chailatte och hoppa på tåget hem :)

nu gör jag ingenting, sitter och lyssnar på techno?
tro det eller ej. robin som skickat någon låt..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0