illa dag

vi hade ju skrivdag, jag skrev om min hund chicko.
det gick väl sådär, tyckte det var svårt som fan att
komma igång men sen gick det väl helt okej :)
vi fick gå därifrån klockan 10 och hade ingen lektion
fråns 13.50?! FETT JÄVLA LÅNG TID UTAN ATT
GÖRA NÅGONTING
! men jag och sandra är duktiga,
vi stannade kvar och gick på den sista lektionen.
som var otroligt onödig för läraren var sur och tvär.
sen hade vi typ inget att göra heller! det var bara
6 stycken från klassen på sista lektionen, haha (Y)

allt har gått emot mig idag, nästan allt iallafall..
JÄVLA MÖG DU ÄR. DU FÖRSTÖR BARA!

efter skolan följde jag med sandra hem.
sen åkte jag, sandra, camilla och jenny till familia.
Sandra fick köpa sin älskade mössa och även ett
läppstift, så hon sponsrar mig bara lite för hon
köpte inte lika sexigt som mig och mikaela! ;)
och det blev såklart en cheeseburgare på donken.

efter familia åkte vi hem till sandra igen och åt
god mat. sen la vi oss i sandras säng och plugga!
duktiga flickor vi, inte mycket vi förstod men har
fler dagar på mig så det blir väl bättre sen.

En bra sak med idag är att jag fick mina skolfoto.
och dom blev väl helt okej, fottar dom sen så ni
också kan få se dom ;) klassfotot blev smexigt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0