kväll

Denna dagen har jag ungefär sovit bort, skönt som fan!
men vid halv två tiden åkte jag, mamma och josse
och åt kina mat, mycket gott var det. iallafall det jag
smakade haha, eftersom jag är förkyld så smakar
maten nästan ingenting.. it sucks!

sen kolla jag twilight med mammi och åt chips.
men det var inte lönt för chipsen smakade inget..

vid fyra tiden åkte jag med mamma och pappa till
hässleholm och handlade lite. sen hem och beställde
mat! jag tog lövbiff, pommes och bearnies sås :D
DET VAR MYCKET GOTT (iallafall det jag smakade)
haha.

nu sitter jag här och mickis skickar bilder sen helgen.
kommer nog in några sen så ni vet hur snygga vi var ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0