lördag

jag vaknade upp hemma hos pierre idag vid elva.
han väckte mig och sa att frukosten stod redo!
så jag gick upp och åt frukost :) sen kollade vi
tv lite snabbt sen skulle pierre på match så han
körde hem mig. hoppas dom vinner matchen! :)

jag la mig i min säng och kollade one tree hill <3
ska nog starta ett pogram till snart.
och one tree hill är skit skit skit bra!

frida kom hit en sväng, vi gick till jimmy och lämnade
hans piercing tång som jag lånat i något år, haha!
och frida hämtade kvällens dryck. sen kom josse
och hämta mig på stationen och vi körde till stallet.
fick träffa lilla madicken och alla söta kattungar :)
katter är bara söta när dom är små, oftast.

ikväll blir det party!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0