mjao

precis lämnat av bitches på stationen :)
vi kollade idol, eller nästan hela men det var så långt
så vi startade en film som jag och evelina hade hyrt.
som sög! så vi stängde av den typ lika fort igen och
starta en roligare film. såg mer än halva sen stängde
vi av den också för det blev segt! haha, eller jag stängde
av den för jag började bli trött. sen har vi spelat lite
kort och underhållt oss. jag hade kul iallafall! (Y)

nu sitter jag här och dricker coca cola i min ensamhet..
Buhu, lite sorgligt är det väl? tur jag slapp gå hem från
stationen. SJUKLIGT KALLT! josse och sickan hämta upp
mig i motorcrossbilen så jag slapp gå i kylan, dom är så
himla gulliga alltså, i love you so. plus bilen är fett nice!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0