söndag

gårkvällen blev lyckad! jag hade kul och mådde bra.
när jag och sandra kom hem så åt vi mat och det var
typ som att vara i himmelriket! fyfan va gott med mat.

idag vaknade vi vid ungefär elva och åt frulle vid tolv.
efter det har jag och sandra bara legat och kollat på
one tree hill, bästa serien ever! blev ett antal avsnitt.
haha, tror det blev fem eller sex stycken ;)

sandra tog tåget hem vid sex tiden och då åkte jag
hem till pierre! vi kolla ett avsnitt av one tree hill, haha!
sen top model och ensam mamma söker. tog det bara
lugnt alltså, ganska skönt en seg söndag. (Y)

imorgon är det måndag, ny vecka, 5 dagar till helg.
men inget prov denna veckan, TACK!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0