tågluffat

Idag efter skolan åkte jag med emmie,
jonna och fanny till hässleholm för jonna skulle
köpa en klänning. sen ville jag och emmie åka
hem lite tidigare för vi palla inte vara kvar där.
så vi gick snabbt som fan till tåget men missade
det med typ två minuter! och smart som jag är
tänkte jag att om vi åkte till kristianstad så måste
ju tåget vända där och åka tillbaka dirr igen för
det passade typ in med tågtiderna och sånt.
så jag och emmie hoppade på tåget till kristianstad
men vi mötte det tåget vi skulle åkt med mellan
kristianstad och vinslöv, HAHAH! så vi fick sitta
i kristianstad i 50 minuter typ och vänta på att
tåget skulle köra tillbaka mot perstorp,YEYYY!
jag är inte så smart ibland när jag inte vill tänka.

Men vi passade på att fetta ner oss lite ;)
och vi köpte en gigantisk redbull!


överlevnads kittet från kristianstad till perstorp! HAHA


inte den minsta alltså!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0