vaaafan

Dom i min klass har fått sina skolfoto och andra
i perstorp också, men fan inte jag? jävla stil!
jag vill också skratta åt hur knäpp man ser ut.
eller hur jävla sexig man blir! haha, men nej
det kan jag ju inte göra eftersom jag inte får
mina någongång? KUL JU. jag ska ha dom imorgon
annars blir sur på riktigt, då blir det inte kul. (6)

Idag har jag inte gjort ett skit efter skolan.
jag kom hem vid fyra tiden och efter det har jag
bara tagit det lugnt.. suttit vid datorn och kollat
lite tv. har även hunnit äta falukorv och makaroner!
fyfan, det satt fint. jag älskar det, det också haha.
sen vid åtta tiden tittade pierre in, vi kollade tv och
snackade skit. han drog nyss hem igen!

Jag borde duscha nu men jag pallar inte så ställer
klockan, vilket är min mamma, en liten stund tidigare
imorgon så får jag hinna duscha då istället.
smart ska man va!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0