äter glass

Nu är skolan slut för idag och här sitter jag tuggar
på min glass! skit god sandwich? tror jag det heter ;p

efter skolan gick jag och cornelia upp till ungdoms-
mottagningen för jag skulle fixa nya p-piller för mina
har tagit slut! så det fixade jag där, nu ska jag bara
orka gå ner till apoteket och hämta dom också..
dom vägde och tog trycket i armen på mig, jag har
gått upp ett kilo på ett år så jag ligger stabilt!
än så länge..

Tror inte jag ska göra så mycket idag. skolan suger all
min energi, men men! får väl dricka lite cola så jag
piggnar till igen ;) eller pucko hade ju inte varit fel.


Kommentarer
Postat av: klara

kör på videobogg!!!

2009-09-07 @ 17:12:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0