cha cha

chaaa chaaa.... nej.

Om en timme åker min syster till turkiet. fett jävla
avundsjuk! jag vill också ju, så nu lämnar hon mig
i en vecka. =( buuh, hoppas hon får kul iallafall <3

idag efter skolan gick jag hem och lämna mina saker
sen kom pierre och hämta mig. vi åkte hem till honom
och åt lite mat sen kollade vi på tv tillsammans! :)
sen skulle han träna och då skjusade han hem mig.
hann inte vara hemma länge fråns jag gick ut och
gick med sandra och pierre karlsson. vi runt lite
sen gick vi till ica och köpte chocklad, haha. sen
följde dom mig hem så gick vi in och kolla lite idol.
dom gick nyss för dom var tvugna att gå till tåget!
sandra ska ju hem till sitt älskade åstorp..

så nu gör jag inte allt för mycket.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0