dagen

Idag vaknade jag vid tio tiden, gick upp och gjorde två mackor
till frukost. sedan kollade jag tv en stund! skönt att ta det lugnt.
Jag ringde pierre vid elva tiden då han kom och hämta mig, vi
körde hem till honom och tog det lugnt. jag gjorde mat till han
och daniel eftersom dom är inte smarta nog till att klara sånt.
haha! faktiskt sant. Pierre körde hem mig igen vid ett tiden då
jag duschade och fixade till mig. Pappa kom hem vid halv två
sedan körde vi till mina kusiner i västra torup på kalas!
Thea fyllde 9 år :) jag var där i några timmar. Jag är typ deras
lekmamma. thea, clara och benjamin sprang runt och lekte och
jag låg i soffan och bossa haha. nej men jag hjälpte dom :) tih!
i love barn

När jag kom hem därifrån tog jag tag i mitt svenska hemprov..
blev precis klar! eller klar och klar, måste fråga henne ett par saker
som jag fan inte förstår. störigt! men jag är nästan klar iallafall.
så nu slipper jag gå och tänka på det, thi. Snart ska jag färga håret
på pierre! han ska bli brunett, ohhyes. jag gillar biffiga killar,
dom ska ha mörkt hår och tatueringar. OH! det är sexigt alltså





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0