dagen

Nu sitter jag vid datorn igen, mitt hem! tänk va tråkigt
man hade haft om inte datorer hade funnits? men samtidigt
hade man varit jävligt sociala, ni sitter man här och blir
fyrkantig men VI ÄLSKAR DET!! WIOOHO

Idag har jag tagit det lugnt hela dagen. Håret i ett hårband,
knutigt som fan och inget smink. låg och kolla tv med pierre
genom dagen, somnade till och vaknade igen! Sen körde
pierre mig till min farmor vid fem tiden. Pappa var också där
och det är tur jag har min farmor, hon gjorde super god mat
till mig så mätt blev jag också! Sen gick jag hem vid halv åtta
och då duschade jag direkt. Sen slängde jag mig framför tvn
och kollade premiären på "ensam mamma söker". så söta
små tanter! jag tycker det är ett jävla underhållande pogram
alltså. denna gången var där en 37 årig fjortis med, haha.
Pierre kom till mig vid halv nio då han hade varit på kalas
hos roni som fyller 18 år idag, myndig och allt! grattis :)
vi tog det ännu mer lugnt och bara snackade skit.

OCH nu sitter jag här! håret är fortfarande blött och flätat
i två flätor så imorgon blir det söta små lockar, thi :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0