FRÅGESTUND!

här kommer svaren på era frågor bitches (;
hoppas ni blir nöjda nu!


sebastian: spagetti eller pasta?
haha helt ärlig så ser jag inte så stor skillnad
på det. så jag gillar både två :D det är gott.

sebastian: kissie eller dissie?
Kissie in my heart forever! kisse kommer först.
men tycker dessie är jävligt underhållande hon
också! man var ju inte med i kissies bff för inget!
haha, så kissie kommer först, såklart ;)

sebastian: vem är din bästa designer? ;)
DU SEBBE, DUUU! OHYEAH. du är grym

karin: när du raggar på någon, hur gör du då? ;)
Haha, jag gör nog inte så mycket ändå alltså. försöker
väl vara gullig och drar mig lite i håret, HAHA! ;)

boban: vad fick dig att börja blogga?
var på lan och sarah satt och blogga, jag tyckte det
verkade kul så jag skaffa en och här sitter jag än idag ;D

johanna: vad gör du ifall du får hicka?
leker att jag inte har hicka eller ber någon skrämma mig.
hicka är sjukt jobbigt att ha alltså! haha

johanna: om du fick byta kön för en dag,
vad skulle du göra då ^^ ?
Haha RUNKAT! utan tvekan. sen skulle jag rakat
mig under armarna och bort med allt hår på bröstet
och bort med raggarsträngen sen skulle jag stött på
alla snygga brudar som fanns i min närhet.

emelie: hur många läsare om dagen har du?
det ligger mellan 80-100 stycken, oftast :)

elin: hur gör du det intressant även om du skriver
vad du gjort "om dagarna" .. jämfört med min blogg
är ju din typ trippelt så mycket intressantare (A
haha jadu, jag gör inte så mycket. jag skriver bara om
mina dagar som är så jävla intressanta! haha nej men
jag vet inte. skriver bara ner ju ^ :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0