fredag!

Klockan är 07.25 och det är F-R-E-D-A-G!!!
fredag hela veckan hade ju inte varit fel heller.
skolan börjar 08.20 till 12.45, helt okej dag ;)
stackars dom som går till 16.15 idag haha!
fyfan vad illa, jag lider lite med er. men jag
njuter ännu mer av att vara hemma 13.14.

jag ser inte när någon kommenterar min blogg?
det brukar ju komma in där på "överssikten" men
jag måste klicka på kommentarer för att se dom.
hrm, lite störigt alltså! hoppas det blir normalt snart,
jävla blogg.se     

Ikväll blir det kräftskiva med sandra, evelina och maria!
HELL YEAH. kräftor är mycket mycket gott, räkor också.
bara att man luktat skit om händerna hur länge som helst..
haha! så det gäller att skrubba dom och ha sig efteråt.

Jag har fått reda på vad tiieep betyder, tack för svaren alla ;)
det betyder inte tejp, som jag hade gissat på. det betyder TYP.
fan så mycket lättare att skriva TYP än TEEIIP? jävla fjortisar


Kommentarer
Postat av: Patricia

ja ellerhur :o ibland fattar man inte alls vad det står.. :P

2009-09-04 @ 10:14:01
URL: http://patriiciajacobs.blogg.se/
Postat av: Trice

Sv: Fjortisarna har en tendens att vända upp och ner på ord och göra allt svårt för oss normala människor hehe.



Blogg.se:s förändringar är minst sagt en grav försämring. Tycker också det är jobbigt att man inte kan se kommentarerna i "överikten" längre.



HA EN BRA HELG :)

2009-09-04 @ 10:15:09
URL: http://trixietrice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0