frilufsdag

Nu sitter jag här med joggingbyxor, en ful t-shirt
och gympaskor! Nej jag bara skoja, det har jag inte.
jag har ett par tights, ett långt linne och en stor stickad
tröja. Vi har ju frilufsdag i skolan men det vi valde blir
man inte varm på så jag behöver inte se ut som ett fån ;)
Klockan nio ska vi tjejer spela bowling sen i eftermiddag
ska vi ut och gå. hoppas fan att det inte regnar då!

Efter skolan ska jag kanske med myrann till familia.
då vi ska äta på donken, SÅKLART! Och så ska hon köpa
älskade hårprodukten. jag hade också behövt det men
jag har no money.. kris i systemet! :( fick pengar den
20;de, alltså 8 dagarsen och nu är dom så gott som slut.
tror inte jag har många kronor inne på mitt konto..
pengarna har gått till pierres födelsedags present,
min mobilräkning (jävla mobil!) och bahnhof, donken.
ahh.. dumma. varför måste jag lägga pengar på onödiga
saker? jag ångrar det som tusan nu. kunde köpt något
vettigt för det istället! men nej, jag ska va trög antar jag.
det är väl menat att någon måste vara det, eller?



så här trög är jag. såhär ser jag ut när jag vaknar, haha!

Kommentarer
Postat av: myrann

sexy mama.. du kan nog glömma våra planer.. ska in te sjukan 10.45.. för halsfluss.. fin fint!

2009-09-28 @ 08:43:42
URL: http://myrann.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0