god morgon

Nu händer det som inte händer så ofta, jag är morgontrött!
ahh.. ville bara ligga kvar i sängen och sova vidare i några
timmar till. men det kunde jag ju inte för jag måste till skolan.
förresten, glömde berätta! när jag kom till skolan igår gick där
en livs levande ribban! snackade med honom lite och han
berättade att han kanske skulle börja i klippan, nice nice.
nog mycket bättre än helsingborg alltså ;) ööhöhö.

Idag går jag i skolan till fyra, FATTA VAD DRYGT! har trafik
från 14.30-16.15. AH, jag tycker det är skit tråkigt.. tur jag
har min almenacka som jag klottrar ner medans jag sitter där.
annars hade jag nog somnat på riktigt..

Efter skolan får jag se vad som händer, kanske ska till stallet med
josse? vem vet. men jag ska iallafall träffa pierre som köpte bil igår
så den måste jag åka och godkänna :D För jag har ju rätt alltid


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0