goddag söndag

Nu är det söndag igen, helgen springer ju iväg. man hinner
ju inte med någonting! Jag kom hem för ett litet tag sen,
sov hos pierre inatt. kvällen igår blev lyckad, jag hade kul! :)

Pierre skjusade mig till nikki och vi tog det lugnt och drack lite
hemma hos henne. sen kom hon på att hon hade sin hemnyckel
i hennes pojkväns bil så vi fick inte tag i det. så vi fick åka hem
till hans föräldrar och hämta en nyckel sen tillbaka och låsa! ;p
haha men det gick skit bra. sen gick vi hem till jeppo, spelade
ett skit roligt spel. kommer inte på vad det hette men så kul!
sen powerwalka jag hem till pierre och sov där.

idag skulle jag egentligen med emmie till tyringe och kolla
ishockey cup men blev inte så. emmie orkade inte så idag
är det ju söndag. så det blir väl att bara sega hela dagen!
ny vecka imorgon, wippi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0