HEY

Taggad som fan inför fredag, redan? åtta på morgonen?
två dagar innan? haha, ja. så är det iallafall, ska bli kul!

idag går jag enda till fyra, BAH.. men har praktisk pskykologi
dom sista lektionerna så det är lugnt. det går snabbt ;)
imorgon är det tusen gånger värre, då har vi trafik sista..
men det ska vi inte tänka på nu, vi lever ju i nuet!

Josse kommer hem ikväll, JA! :) hoppas hon har haft det
skönt i turklandet. hoppas att hon inte är så brun för då
känner jag mig vit och kommer vilja sola och det vill jag
inte slänga mina pengar på -.- .. problem.
sen har hon köpt en sak till mig, YEYYY!

så det blir väl till stallet snart, har ju inte kunnat vara
där på över en vecka. så madicken saknar ju mig ;)


Kommentarer
Postat av: myrann

Hej! Du är utmanad på min blogg :)

2009-09-23 @ 09:34:21
URL: http://myrann.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0