hiss & diss



- PUCKO! för det är sjukt jävla gott. var beroende av det
innan men inte nu längre, men fortfarande sjukt jävla gott.

- FÖRÄNDRINGAR! alltid kul med förändringar tycker jag.
menar såna typ där man ändrar frisyr eller något sånt!
sånt som jag håller på med alltså!

- BRUNETT ÄR DET NYA BLOND! just så är det.
brunett är fan sexigt som tusan! jag har rätt


 





- FOLK SOM ÄNDRAR SIG 24/7! det är riktigt störigt. att dom
inte kan bestämma sig om något. man vet ju inte vart man har dom?

- RÖDA BYXOR PÅ KILLAR! GAY GAY GAY.
nej men jag gillar inte det, det är inte fint helt enkelt.

- KILLAR MED RAGGARSTRÄNG! fett jävla fult..
av med skiten förfan. ni ser ut som apor ;)


Kommentarer
Postat av: amanda js

haha nej det ska vara raggarsträng! sexigt ju :D <3

2009-09-15 @ 23:28:44
URL: http://amandajensensten.blogg.se/
Postat av: sebbe

lyssna på frugan,! liksom mobba ente raggarsträng ;)

2009-09-16 @ 14:57:24
URL: http://sebbelanii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0