jennie undrar



Överallt i stan eller på reklam på tvn gör dom reklam
för olika ansiktskrämer! Visa ska göra huden mjuk andra
ska ta bort rynkor, ja finns fan till allt möjligt. men jag har
tänkt på det om man inte börjar med det - behöver man
inte det då? eller blir huden sämre för man inte använder?
Men om man börjar så måste man ju fortsätta använda det.
För annars tror man att huden ska bli hur kass som helst när
man har slutat! Krämerna är heller inte särskillt billiga.
Jag tror inte det hjälper särskillt mycket ens, tror bara att
t.ex NIVEA vill att folk ska köpa så mycket som möjligt.
Okej, jag ska inte säga något.. jag använder en del krämer
men jag har ju mina knasiga tankar? tror ni jag har rätt?

Behöver man det eller behöver man det inte?
blir huden bättre och blir huden kass om man slutar?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0