kväll igen

dagen har gått ganska fort, som måndagar brukar göra!
efter skolan mötte frida mig på stationen och vi drog hem
till mig och käka pommes och hamburgare, mumsigt :)

sen fick frida ett ryck och ville köpa en tröja som jag hade
på mig så vi hoppade på tåget till helsingborg och sprang till
gina. hon köpte den och en annan gullig tröja sen drog vi till
donken, i love donken. jag köpte jucie, apelsinjucie. visst är
jag nyttig? blev även en glass och cheeseburgare haha :D
men glassen gav jag till frida bara för jag är så snäll så.

kom hem kvart över åtta och sen har jag snackat med josse,
sickan och johanna. josse åker ju utomlands imorgon i en
vecka. jävla syster jag har, jag vill också följa med ju...

och mickis är hemma, träffa henne idag :D fyfan va gullig hon är.
hon ska ge mig en parfym som hon inte gillade (a) haha.
hon var mycket mycket brun! avundsjuk. så nu får hon gå några
meter längre bort från mig så jag inte ska känna mig så vit, haha!
nej jag bara skoja. nu passar vi ju skit bra, vit&svart typ





så snygga vi var ;/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0