lördag

Hade nog för höga förväntningar igår men men..
Jag hade skit kul hemma hos sandra innan vi drog
till bahnhof. Vi beställde kina mat, i love kina mat.
Jag beställde friterad kyckling med nudlar, fyfan
va gott det var! åt så in helvete så jag fick ont
i magen. men det var fan värt det ;)

sen tog vi bussen till bahnhof och den var full.
för mycket folk i bara bussen! alla stod ju över allt
och det var den jävla dubbeldäckaren som jag hatar!
ahh.. men sen kom vi iallafall till bahnhof, det var väl
kul i en timme eller så. sen kunde man inte vara där
inne längre, för det blev så satans varmt.. helt sjukt.
plus där var en jävla massa folk jag störde mig på.
så då hade jag inte kul! och då kom emmie och rädda
mig och berätta att vi hade skjus hem nu om vi ville.
då var klockan väl lite över tolv kan jag tänka mig?
så vi gick ut och där stod ribban och kim och vänta
med bilen! :D så dom körde runt med oss lite sen
lämnade dom av oss hemma. YEY! TACKAR FÖR DET!

idag, ja? vad händer idag?


Kommentarer
Postat av: Louise

haha! Ni verkade ha kul igår!:D

pusss

2009-09-26 @ 13:38:21
URL: http://alalouise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0