nu är det lördag

Nu är det faktiskt lördag, klockan är ju över tolv så?
Kvällen har varit jätte mysig! tjejerna kom vid halv sex
då jag fixade evelinas och marias hår! hoppas dom blev
nöjda. Skit kul att hålla på med hår alltså, jävla skit att
jag inte kom in på frisör. men man ska inte ge upp sin
dröm bara för det! det kommer säkert fler chanser :)

Lite senare började vi kränga våra kräftor och räkor.
jag hade en hel låda kräftor och maria en. Ingen av dom
andra åt kräftor, bara räkor haha! så det blev en jävla
massa kräftor vi fick käka. Vi orkade inte alla så där blev
ju några över.. men vi åt som fan kan jag säga! :o
sen sprang vi ut och busa och hade oss. det var kul hihi
sen gick vi hem till sötnosen caroline och hälsade på henne.
hon är ju hemma nu i helgen från lund! så där var vi ett
tag och umgicks med henne, mycket mycket roligt hade vi.
sen var det dags att gå hem, på med jackorna och skorna
sen börja vandra. det blåste och blåste och blåste, kändes
som vi inte kom någonstans, kallt var det också men vi
klarade oss hela vägen hem till mig. Pierre och fidde kom
på besök nu innan dom skulle dra till stationen! vi satt i 
sofforna och lyssnade på skön gammal musik för evelina
hade med sig sina "babys" , alltså skivor från 70-80-90
talet! haha. där var många fina bitar måste jag säga ;)
så kvällen har varit jätte mysig tycker jag faktiskt!
tack för kvällen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0