ny design

Sebbe har fixat ny design på min blogg inatt! ohyes.
lite ovant att se denna men men jag vänjer väl mig :D
Ska be honom göra om lite annars är jag fett nöjd.
i love förändringar, för om man har samma sak för länge
så blir det så jävla tråkit alltså. samma med mitt hår ju!

Idag ska jag ta tåget till skolan som går 09.42!
börjar inte fråns 11.10 men jag ska umgås med sandra
och spana in alla fjortisar som går på vår skolan. dom går
verkligen inte att missa alltså, mer än hälften av ettorna
är blonda, har förlängning och svart foundation. smexigt ju

efter skolan ska jag med emmie till helsingborg!
vi ska göra en sak där som jag inte avslöjar än (;
hooho. spännande va? överraskningar är nice.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0