räddad lördag

Min lördag blev räddad, iallafall kvällen!
Pierre skjusade mig hem till ribban vid sju.
på vägen dit passade jag på att lämna mickis
one three hill filmer, oh yes!

sen blev det hem till ribban där jag spendera
kvällen. vi kollade den senaste bil filmen,
jag kommer inte på vad den heter just nu.
MEN den va bra! många snygga killar och
många snygga bilar, det gillar vi skarpt.
sen skulle jag ta bussen hem vid elva men
det kom inte. bara mot helsingborg så jag
vågade inte hoppa på den. men tur som jag
har så ställer babysarah upp och kör mig :D
snäll liten sarah, jag biter dig i låret.

nu gör jag ingenting, snart tvätta av mig sminket
och byta om till min hello kitty pjamas och mysa :)
hello kitty in my heart forever



detta är min stekar vän ribban! han är en skitunge :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0