seg söndag

Söndag för mig är alltid så jävla sega!
och denna har inte varit bättre. jag har inte lyckats
göra något vettigt idag. jag har kollat på tv, suttit
vid datorn och käkat godis och chips som fan!
eller sarah kom ju och snackade med mig ett tag.
det tackar vi för, hon är ju så himla gullig :)

fram emot kvällen åkte jag med josse, sickan och
pierre till stallet. just för jag och josse ville kolla till
kattungarna och jag ville dessutom träffa madicken.
så pierre och sickan hade inte så mycket att välja på,
det var bara till att bita ihop och hålla för näsan! (Y)
haha, lite synd om dom faktiskt. dom var ju rädda för
alla hästar. mesar.. ;)

pierre drog nyss hem så nu sitter jag här och dunkar
volbeat <3 . ska snart byta om till pjamasen och kolla
lite tv med mammi tror jag!

imorgon är det frilufsdag i skolan, hurray..
jag ska spela bowling och ut och gå (Y) haha!
jävla bra frilufsdag faktiskt ;)
sen längtar jag tills nästa helg.
jag är trött på skolan..


Kommentarer
Postat av: myrann

Tack för trevligt sällskap :)

2009-09-27 @ 21:52:50
URL: http://myrann.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0