sorry

sorry mina älskade läsare för jag varit så hilma
dålig på att uppdatera dom senaste dagarna ;p ..
men ni ska få veta lite nu.

jag segade genom denna dagen, typ la mig på soffan
och somnade i någon timme sen fick jag ta tag i mig
själv och dra upp mig. annars hade jag nog legat där
hela jävla dagen! fixade till mig lite sen kom pierre
och hämtade mig. vi körde hem till honom, kollade tv
och tog det lugnt eftersom både inte var så pigga.
sen körde han hem mig så jag fick fixa till mig lite till
sen drog jag till frida! fick se hennes nya hus också
ju. det var jävligt snyggt måste jag säga :D fast fanns
en stor nackdel, jag hade ingen täckning där.. WAHH!
det var trevligt i vilket fall som helst :)
sen kom pierre och hämta mig och vi körde hem till
mig. jag var hungrig som fan så åt lite tacos! haha,
inte bra att äta så sent men vafan jag var ju hungrig?
sen körde pierre hem och nu sitter jag här.

det är ju söndag, klockan är över tolv så jag får säga
idag.. idag ska jag på kalas hos min lilla kusin som
fyller år! sen måste jag även göra mitt hemprov i
svenska. ska skriva om jävla antikens rom tror jag?
haha, har det iallafall på papper så får väl skriva ihop
något jävligt bra så min svenska lärare kan börja
tycka om mig lite. jag och hon går inte så bra ihop..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0