tisdag

Godmorgon bitches! Här sitter jag nu igen, klockan är 20
över 8. jag ska cykla till stationen om 20 minuter! :)
Har inte orkat fixa mig idag, men men jag är väl lite
gullig ändå får jag hoppas på. Ska bli bättre på dagens
outfit, men men webb funkar inte och min digitalkamra
får cp färger ibland, bu! men jennie fixar ändå :D

Efter skolan idag ska jag hem till pierre och umgås med
honom. sen ska han på träning och jag hem och plugga
svenska, kul ju? nej. Men vi har prov på torsdag, eller
vad man nu ska kalla det. vi får ha med oss anteckningarna
till provet så det lär ju inte bli så svårt tycker man ju.

Imorgon är det onsdag och då ryker mitt hår
och en ny färg kommer i


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0