todiiloo

Skolan tills klockan fyra idag, sista lektionen var trafik..
fyfan va jävla tråkigt det är! sörjer med er som valt det
tills nästa termin. jag längtar tills min kurs är över.

efter skolan drog jag och sandra till familia!
feta som vi är så gick vi dirket till donken, det blev en
lilla menyn. saknar mitt happy meal lite nu.. :(
men jag var extra hungrig idag, haha.
sen gick vi runt i typ alla affärer som är på familia.
jag hittade en födelsedags present till pierre, vad
avslöjar jag inte ännu. mohah (6)

HAHAHAH! MÅÅÅÅSTE SÄGA EN SAK ..
den är lite sorglig men måste ändå säga den.
mikaela, som är sjukt klumpig, tappade sin mobil i skolan
idag. hon tappade den helt vanligt och när hon skulle ta upp
den så var hennes mobil typ i två delar. hon har en sån som mig,
så man skjuter upp. där var bara ett jävla band som höll ihop
telefonen. HAHAHAHAHA! awww.. det var synd om henne men
samtidigt såg det jävligt kul ut. vi började springa runt och leta
efter en teknikare, inte för vi känner några sånna men vi tänkte
att dom måste vara smarta och kunna fixa den. vi hitta ingen..
så jag fick ta tag i saken och försöka fixa, och vad tror ni?
JENNIE ÄR FIXAR'N!!! jag fixade ihop den men den är lite sär nu.
men jag fixade iallafall ihop den lite :)


Kommentarer
Postat av: Sebbe

hehe men jag har ett knep till att tvätta ut daxwax ;) jasså vfr den blåa e inte den mjuk? :S

2009-09-24 @ 22:24:54
URL: http://sebbelaniiblogg.se
Postat av: Sebbe

hur vet du det? har du användt det?

2009-09-24 @ 22:36:12
URL: http://sebbelaniiblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0