väla

Efter skolan drog jag till väla med emmie! :)
evelina var också med för hon skulle också till väla.
på bussen dit blev det jävla massa skit snackande och
vi hade så kul! tänk vad man kan få reda på saker ;)
när vi kom till väla så gick emmie först och åt på wook
och jag var sällskap till henne sen gick vi till ett café där
jag ville äta min älskade macka som jag inte vet vad heter.
så då var hon mitt sällskap! det var typ därför vi åkte dit.
haha, lite sjuka men vi får ju utnyttja busskortet eller hur?
men jag fick med mig två nya depend nagellack hem, yes!
ett ljuslila och ett glittrigt rosa. i love rosa, i love rätt mycket.
sen åkte vi hem igen!

nu är jag hemma och tar det lugnt, ska snart ta tag i det sista
på hemprovet sen är det KLART! skönt som fan :) tiiih.

imorgon ska jag leka med evelina snygg, ohyes! hon är söt



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0