klippanfesten

Igår begav jag mig till klippanfesten med min kära vän amanda.
det bestod av två öltält och en jävla massa bråk tyckte jag!
små knattar som sprang runt och spände sig och ville bråka
med varenda jävel som gick förbi dom, ack ack.. så 2009!

Det började hemma hos mig med massa shotar av likör 43.
eller ja, den har väl många namn? har hört aphjärna,
likör 43, moranisse, blåbärs shot, kattmat. nej kattmat
har jag inte hört, men jag kunde ha gjort! alltså
likör 43, grädde & blåbärs soppa - sjukt gott. farligt gott.

sen gick vi hem till emil folkesson och satt i baren och hade
det fint! tåget in till klippan där vi spendera kvällen med
alla pågar från perstorp tror jag.

glömde nästan, att när vi cykla till emil så läckte hela blåbärs
soppan ner min basket jacka som jag tycker så mycket om.
det är fan illa? hoppas blåbärs soppa går bort i tvätten.
vet ju att blåbär inte brukar göra det, men blåbärs soppa
det vet jag inte om. hoppas det går bort, hoppas hoppas.

typ en sån, fast min är mycket coolare.


Kommentarer
Postat av: Linus

Din haka knappt spets på den ju.. ack ack så 1914! :D

2010-08-17 @ 17:48:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0