lev livet

jag är så glad över att jag bytade till frisör för det är verkligen något jag vill syssla med när jag är vuxen. tror jag! det känns jätte bra just nu iallafall. inte gått så länge men jag tycker allt är jätte intressant och kul som bara den. får hoppas det håller i sig såhär. Men vår lärare, som varit frisör i 25 år tror jag hon sa. hon berätta att det kändes inte en enda dag att hon skulle gå till "jobbet" hon tyckte att det var som göra en hobby. något hon älskar, jag hoppas det blir så för mig med. för jag ska öppna en egen salong och den ska vara as cool. dessutom ska jag köpa en valp av min systers vovve molly. för det är något av det sötaste jag har sett. molly och chicko är högst upp på listan! jag har bestämt att molly ska ha valpar, för jag vill ha en mollybebis. Den ska få följa med mig överallt, jag ska ha med henne i min salong också. hon ska få ha ett eget paradis där. Var jag ska ha min salong har jag inte bestämt än.

Jag har iallafall på praktik plats varje måndag och fredag på rail cut i hässleholm! Det ligger inne på stationen så jag har inte så långt att gå när jag väl kommer fram till hässleholm. vilket är bra, för jag är ganska lat.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0