blogg.sefan'

DESSUTOM giddrar blogg.se med mig.. felsidor kommer upp
hela tiden! och det är heller inte det roligaste precis. arg!

efter skolan drog jag och emmie till väla för jag skulle se om
jag hittade någon present till mikaela som fyller 18 år imorgon.
men sån tur har jag såklart inte, inget som fall mig i smaken
till vad jag kunde köpa till henne. Så det blev inte att jag köpte
ingenting till henne idag. får bli jag köper något imorgon när
vi ska till helsingborg och kolla en rättegång om misshandel
med psykologigruppen, slippa skolan lite. puss på det!
tror jag vet vad jag ska köpa till henne, måste bara hitta det.
hoppas bara hon blir glad för det. lite gullig måste man vara!

jag köpte nio nya par örhänge till mig själv, så snart ska jag
väl byta lite örhänge på mig också. köpte massor av olika färger,
tyckte dom var jäkligt coola! så jag slog till, inte dyra alls (;
TOPPEN för min ekonomi som inte är den bästa alls..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0