god kväller'

inte ens denna dagen har jag hunnit blogga som jag ville.
illa illa! men jag ska bättra mig, jag lovar dig ;)

jag vaknade upp och åt taco till frukost. det var inte fel!
utan det var faktiskt jävligt gott. efter frukosten så tog
jag det lugnt ett tag. sen vandrade jag hem till frida där
vi kollade på new moon, som jag somnade till.. FAN!
men såg mesta delen av filmen. det måste komma en
till för jag älskar filmerna. sjukt sexiga killar i den!

sen körde pierre hem mig till julia lite senare :)
där tog vi mest det lugnt. satt vid datorn och dumma oss
lite. sen såg vi wallander på tvn.. vi kan inte se seriösa
filmer tillsammans. för vi vänder på allt till det roliga!
så det blev inte så mycket allvar när vi såg filmen.
men visst var den bra, blev nog bättre på vårt sätt! (y)



och här har ni jullebulle! SMILE.

Kommentarer
Postat av: emelie

sv: hehe ohjaa :D

2010-02-22 @ 00:13:02
URL: http://nakenkaktus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0