måndag'

blev inte donken idag efter skolan utan det blev pizza med
frida, emmie & julia istället. tänkte vara nyttig och beställa en
sallad men när jag väl kom fram så blev det en fet kebabtallrik.
vilket jag gjorde helt rätt i för den var skit god och jag blev mätt!
efter vi suttit där och snackat i några timmar så gick vi sakta men
säkert hem till mig. satt på facebook och kommentera massa jävlar.
så går vårat liv till. vi tror vi är perfekta och alla andra är monster..
NEJ. jag skoja bara, alla har lika mycket värde och vi älskar alla <3

var meningen att vi skulle hem till julia men vi kom inte så långt.
vi fastna hos mig sen pallade vi inte röra oss mer! vi spela ett spel
som heter "med andra ord".. SÅ JÄVLA KUL! man blir så stressad
och taggad och får inte fram några ord, många många skratt.

nu sitter jag här helt själv och har ont i knäna för jag sitter med
dom böjda som vanligt. det är inte bra för mina stackars knä..
kanske ska sträcka på dom? nej, vafan ska jag göra det för?
det är inte skönt att sitta med raka ben.
förstår väl varenda människa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0