måndag'

dagen i skolan gick hyffsat snabbt! hade bild imorse och
fortsatte med min grymma "naket är nice" bild! haha,
ska fan fotta den när den är klar så ska ni få se mitt
mästervärk. nöjd som fan jag valde bild, skit kul!

efter skolan drog jag, emmie, vicki och julia till väla!
massor massor massor av skratt genom hela dagen.
fick med mig en ny fondation hem, tyckte jag var bra.



denna gången blev det denna. lika bra att testa en ny!
och fått höra att denna ska vara bra så nu får jag hoppas
det annars flög mina pengar ut i onödan.. tear :/

vi åt fika på tasy house också, typ i en hel timme satt
vi där och roade oss åt ungefär ingenting. ingen av oss
åt upp glassen dom köpte heller.. onödiga jävlar!

kom hem för ungefär en timme sen. blir att slänga i sig
någon mat snabbt innan klockan slår tio för då är jag
fast klistrad framför tvn i en timme! PARADISE HOTEL<3

men datorn är viktig så här sitter jag ett tag till (:


Kommentarer
Postat av: vicki

riktigt rolig dag! (: <3

2010-02-02 @ 15:44:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0