2010

nu sitter jag hemma och tar det lugnt. har precis ätit en langos!
satt fint det alltså, en dag som denna så behöver man det ;)

ikvällen igår kunde varit så mycket bättre. men jag hade inte
tråkigt heller! men folk som inte kan sköta det snyggt behöver
inte dricka som dom gör heller. så det så! jag var nykter hela
kvällen och det är jag nöjd med (h) ..

gick ner på torget klockan tolv och träffade en hel del vänner.
önska dom gott nytt år och snackade av sig lite skit! sen mötte
jag pierre och han drog med mig på efterfest. men vi pallade
inte stanna där alls länge, så vi gick hem till mig och åt pizza.
kolla en film som både somna till. lyckat? haha :D

idag fyller min pappi år! 1 januari, ganska coolt va? ;)
så ikväll kommer lite folk. grattis till pappi! :)

emsi, det löser sig <3




Kommentarer
Postat av: Ellenor

har du några nyårslöften? =)

Gott nytt år =)

2010-01-01 @ 16:25:45
URL: http://lipsticksex.blogg.se/
Postat av: MM

Hejsan hoppsan!

Hoppas att du får ett underbart 2010!

Titta gärna in min blogg :)

2010-01-01 @ 16:32:47
URL: http://mariamongo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0